Godnatt, vi syns imöra !

     Datum: 2010-01-14 Kl: 22:55:56
Är för trött för detta liv så om ett färdigt liv i Algeriet var till salu så skulle jag slå till på en gång !

Praktikdagen var så oändligt lång idag, den tog verkligen aldrig slut. För övrigt har jag fått reda på lite info om vilka som är otrogna här i byggderna och det är dom på arbetstid till och med ibland. Vad har folk betalt för nu för tiden !?

Igår övade vi hela skoldagen till halvtidsprovet som är nästa vecka. Det provet stavas ÅNGEST. Men så mycket som jag gjorde igår har jag nog inte gjort på hela terminen känns det som. Jag han med en kort afton, föna vågor, volymföning, mer föna vågor och sen även rulla upp en permanent. Hade jag varit ännu mer effektiv så hade jag hunnit mer men någon måtta får det väl ändå vara.

Imöra är det äntligen fredag, tack snälla rara ! "Imöra" är ett väldigt fult men ack så roligt ord för just ordet "Imorgon" och jag får absolut inte använda det ordet för Hanna... därför gör jag det.

Godnatt, vi syns imöra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0