Helgen bjöd på en överraskning som vanligt !

     Datum: 2010-01-31 Kl: 22:24:59

I helgen hände en rolig sak. Men det var inte jag som gjorde själva händelsen och det är jag glad för. Men jag är en nära vän evigt tacksam för att den gjorde det för det räddar mig i många svåra stunder. Har jag numera en dålig stund så tänker jag efter en stund, sen kommer jag på ”just det, jag har det inte så illa, jag har ju inte gjort det som en nära vän har gjort i alla fall”. Får jag ångest för något så tänker jag efter ”Hm, finns det inget som kan få bort min ångest ? Jo, just det, min en nära vän hade ju en trevlig grej för sig i helgen”. Ja, ack vad man kan glädjas åt andras misstag. För det var ett misstag … eller ?

 

Imorgon är det Stockholm med skolan som står på schemat. Jag vet knappt vad som ska göras mer än att det är fritt hela måndagen och det är ju det enda som är intressant. Vi får se hur den resan slutar.

 

Nu ska jag packa färdigt och kolla på när dom spräcker upp valar och inspekterar inälvorna…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0