Lite av varje !

     Datum: 2010-01-26 Kl: 23:31:56
Idag tog min kära granne Sara körkort så då firade vi det genom att åka och hämta Hang i skolan. Vilket resulterade i att jag fick åka tillbaka hela vägen till skolan, ja som redan hade åkt hem och skulle ta det lugnt på min lediga eftermiddag. Det blev även en sväng in på Stadium där jag träffade på Jockis och sen en sväng till Donken och Citygross.

Kvällen blev hemmas hos Bui's och jag kollade på Familjen Annourlunda. Det bjöds på spagetti och köttfärssås, min favoriträtt i det huset. Hang var på jättebra humör faktiskt men ändå allmänt störd.

Paradise börjar ju spåra ur totalt nu för övrigt. Först Andreas, sen Catja och nu Cimon ! Det här ser inte ljust ut för framtiden. Tack för att Andreas är tillbaka i alla fall.

Imöra är det friluftsdag. Jag packar skrillorna och drar iväg med Blixten McQueen och hämtar upp lite kompanjoner och sedan beger vi oss mot Osudden ... i snöstorm !

Godnatten på den snygga hatten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0