Måndag !

     Datum: 2010-01-25 Kl: 14:08:24
Idag har vi egen hårvård för att festa till starten på veckan lite. Jag skulle slänga på en toning för att jämna till den färgbomb jag gått runt med det senaste året men det blev ju inte mycket bättre det. Efter första toningen syntes ingen skillnad så då la vi i ett steg mörkare men då höll det på att bli grönt, vilket egentligen ska vara praktiskt aget omöjligt. Men Eva-Lotta slängde i lite mer guld och sen sa hon att det inte skulle vara någon fara. Vi la i alla fall lite slingor också och nu sitter jag och väntar på att håret ska torka, så vi får se hur det blir. Det är i alla fall lite mörkare än innan.

Min kompanjon Sofia är på ett herrans bra humör idag. Hon är så finurlig så. Vi tar nog halv tre bussen hem med. Ja, det får nog bli så...

Nähe, arbeta lite med projektarbetet kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0