Nyårsafton !

     Datum: 2010-01-04 Kl: 14:05:05
Jag har fullt upp dagarna i ända men nu tänkte jag slänga upp några bilder från nyår. Det blir dock inte många bilder för det finns bara ett fåtal som är okej att visa. Resten är verkligen groteska och då menar jag inte att mina vänner är fula, bara att dom kanske inte ses från sin bästa sida just på de korten jag lyckades fånga.

Annars så var nyår trevligt med trerätters middag, bordsplacering och uppdrag. Fram till tolv var det kanon och vid själva tolvslaget stack vi ut nosen ett slag för att kolla in det nya året, men sedan snabbt in igen med tanke på den kylan Sverige bjöd på den kvällen. Efter tolv började det väl spåra ur mer eller mindre pga omogna personer. Men jag tror att tjejerna såg till att dom fick vad dom förtjänade så det är bra. Vi avslutade kvällen med att vänta på en taxi från klockan ett till tio i fyra. Roligare saker har jag haft för mig måste jag säga...

Tack tjejer för en trevlig nyårsafton i vilket fall ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0