Sick and tired !

     Datum: 2010-01-18 Kl: 14:09:39
Jag mår så utomordentligt dåligt idag !

Jag har så ont i halsen att det inte ens är aktuellt att svälja. Huvudet och kroppen dunkar och jag känner mig så lam, jag fyser som en albino till på köpet. Sitter här i min dunisjacka men det är inte mycket till hjälp ändå.

Just denna veckan som jag absolut inte får vara sjuk. Halvtidsprov på onsdag och det får man inte missa. Jag som verkligen hade behövt öva nu inför detta men det känns lite avlägset just nu.

Baaah, det gör så ont i min hals ! Snart avlägsnar jag mig från denna skola för idag !

Kommentarer
Postat av: Emma da best one

jag vet hur du känner ligger hemma med ungefär samma avkomma :( de är inte alls kul :(

2010-01-19 @ 15:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0