Mobilskit !

     Datum: 2010-03-22 Kl: 21:02:32
Min mobil har brakat samman totalt nu. Eller, batteriet är det väl rättare sagt. Den är fulladdad men dör hela tiden ändå och det gör mig vansinnig !

Så nu ikväll har jag fått sitta och försöka skrapa ihop bland var gamla telefonrester det finns i det här huset. Jag fick igång min gamla sony ericsson och kände att livet kanske inte var över ändå. Vad trodde jag ? Högtalaren var i stort sett sprängd så det är inte mycket ljud som hörs när det ringer eller ännu värre, när alarmet ringer. Sedan tänkte jag att jag i alla fall kunde lägga in lite låtar på den. Vad trodde jag ? Det gick ju självklart inte för det skulle installeras och krånglas med för det. Och eftersom denna mobil bara är tillfällig så orkar jag inte lägga ner så mycket tid på skiten. Men nu ska jag faktiskt inte vara sur för det, för jag har ju faktiskt turen på min sida när jag inser att det finns en låt sedan innan på mobilen som faktiskt funkar. Så att lyssna på samma låt hela vägen till skolan betyder alltså att jag kommer att ha lysnnat på Lost - Coldplay ca 30 gånger innan klockan åtta imorgon. Så om det är någon som undrar något om den låten så är det bara att höra av sig imorgon, efter åtta sa jag...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan trösta dig med att min telefon inte går att starta längre heller! haha

2010-03-24 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0