UNGUSLING !

     Datum: 2010-03-21 Kl: 21:21:00
Igår vaknade jag på bra humör som snabbt gick till dåligt igen. Självklart går man ner en hederlig lördag när larmet går igång. Vansinnig blir jag eftersom jag vet att min familj visste att jag var hemma så varför larmar dom då ? Så med ett tjutande i hela huset så ringer larmcentralen som vanligt men när jag ska svara i telfeonen så dör fanskapet ! Så det blev inget snack med larmcentralen så det var bara att vänta på att dom skulle rusa in i huset och klubba ner mig. Tack och lov kom dom aldrig men vansinnig var jag fortfarande. Så jag slog en liten signal till min lillebror som försvarade sig med att "jag visste väl inte att du var hemma". FÖRBENADE UNGE !!!!

Jag var så arg så jag tvingade min pappa köpa med sig två nya hemtelfeoner hem, annars hade jag inte släppt in dom i huset. Och det gjorde han så plikttroget så nu är det frid och fröjd för en stund. Jag ska även på shoppa påslakan nästa lördag plus att pappa nötshoppade hem ett nytt mobilbatteri till mig idag. Böterna är höga om man gör mig arg, tänk på det mina vänner ! ...

Nu blir det "Ballar av stål" med en sovande mamma.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0