Answer !

     Datum: 2010-05-27 Kl: 20:32:48
Konvensera genom bloggar funkar ju det med, antagligen bäst för oss.

Tror du det är lättare för oss en för dig ? Tror du det har varit lätt att se dig skaffa nya kompisar, göra nya grejer och inte vilja komma hem mer. Klart jag vill att du ska få nya kompisar, men det gör ont att se att det inte är vi två längre. Jag var glad för att du skulle komma ner på fredag ... till mig. Men tydligen kommer du inte längre fick jag reda på via din blogg, varför vet jag inte ?

Går äkta vänskap ut på vem som ringer eller vem som har ringt flest gånger ? Äkta vänskap för mig är att man blir glad för den tid någon ringer eller man hinner träffas. För båda vet att vi har haft fullt upp hela detta halvåret typ. Jag vet att jag borde ha ringt eller hört av mig och tro inte att jag inte har haft dåligt samvete över det. Men fan, tiden har inte räckt till.

Allt är sånt jävla kaos. Jag har försökt driva på om armbanden, jag vill få en koppling igen.
Jag saknar dig ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0